Borgmesterens dør er åben: Book et uformelt møde på rådhuset i Hvalsø

Døren er åben for alle, der har spørgsmål til borgmesteren eller noget på hjerte

Alle borgere er meget velkomne til at booke et møde i tidsrummet torsdag i ulige uger mellem kl. 14:30 og 16:30. Der afsættes 20 minutter til hvert møde. Mødet afholdes på Hvalsø Rådhus.

Mødet kan handle om nærmest hvad som helst. I princippet kan alle emner tages op på møderne. Dog kan borgmesteren ikke gå ind i konkret behandling af sager, som borgerne i forvejen er i dialog med kommunen om.

Sådan booker du et møde
Tryk på den grønne bjælke nedenfor. Udfyld felterne, og skriv, hvis der er en dag og et tidspunkt, der passer dig særlig godt. Du er også velkommen til at skrive, hvad du gerne vil vende med Tina Mandrup - men du behøver ikke.

Book et møde: skriv til borgmestersekretær Lotte Jensen på loje@lejre.dk

Hvis du ikke har adgang til computer, kan du i stedet bestille tid ved at ringe til Lotte Jensen på tlf. 2133 9843.