Sammen skaber vi Vores Lejre

I Lejre Kommune kan du blande dig og få indflydelse på flere måder.

Luk alle
Åben alle

Stil forslag til politikerne

Du kan stille et forslag til lokalpolitikerne på lejre.dk/ditforslag

Bland dig på Vores.Lejre.dk

På den digitale platform "Vores Lejre" kan du give din mening til kende, inspirere andre, stille forslag og spørgsmål og i det hele taget sætte dit aftryk på udviklingen i Lejre Kommune.

Vores Lejre

Vores Lejre er et centralt knudepunkt for udveksling af oplysninger, input og feedback. Borgerinddragelsesprojekter, der i øjeblikket er aktive, vises på hjemmesiden - hvert enkelt projekt kan have forskellige former for inddragelse, hvad enten det drejer sig om at tilføje en idé, kommentere et forslag, stemme om og prioritere ideer eller deltage i en undersøgelse.

Du skal registrere dig på platformen for at kunne foretage en handling. Dette er med til at bevare fællesskabsfølelsen og sikre legitimitet af ideer og kommentarer, f.eks. så én person ikke stemmer flere gange.